Regulamin sklepu

Postanowienia ogólne

Właścicielem sklepu internetowego www.jubilerskawinska.pl jest firma:
Jubiler Hanna Skawińska
Pasaż Zielińskiego
ul.Swobodna 37 stoiska 9.2 – 9.3
50-088 Wrocław

NIP: 896-146-07-70
REGON: 022140735

Konto

  1. Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego z podaniem danych personalnych Klienta zgodnie z formularzem. Do każdego konta zostaje przydzielony indywidualny login oraz hasło. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe.
  2. Istnieje możliwość dokonywania zakupów nie posiadając konta.
  3. Plusem posiadania konta jest możliwość sprawdzenia historii zakupów, udział w konkursach, otrzymywanie newsletterów.

Warunki zawierania umowy sprzedaży

  1. Istnieją dwie możliwości złożenia zamówienia w sklepie internetowym: a) założenie konta z loginem i hasłem b) złożenie zamówienia bez konieczności zakładania konta. W obu przypadkach do złożenia zamówienia niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia.
  2. Wypełnienie formularza zamówienia jednoznaczne jest z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży i akceptacją regulaminu sklepu.
  3. Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT.
  4. W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia.
  5. Sklep www.jubilerskawinska.pl nie posiada innych ukrytych kosztów.
  6. Po przyjęciu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej który został wpisany przez Klienta do formularza podczas składania zamówienia.
  7. Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy.

Warunki płatności

  1. Płatność z góry, za pobraniem lub przy odbiorze przesyłki.
  2. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy za pomocą PayU Bank Credit Agricole, numer rachunku: 47 1940 1076 3120 3504 0000 0000
  3. Możliwości płatności widoczne są w koszyku.

Termin płatności:

  1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu umowa Sprzedaży zostaje zerwana z winy Klienta.
  2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem Klient obowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie.

Wysyłka zamówienia

  1. W przypadku wyboru szybkich  płatności i za pobraniem wysyłka następuje w ciągu 24 godzin licząc dni robocze.
  2. W przypadku wyboru płatności przelewem, kartą płatniczą wysyłka następuje po uznaniu wpłaty na rachunek bankowy.
  3. Istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionego towaru.

Dostawa zamówienia

  1. Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza granicami Kraju wg cennika widocznego w koszyku.
  2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Informacje o wysyłce” oraz w trakcie składania Zamówienia.
  3. Istnieje możliwość odbioru osobistego.
  4. Termin dostawy produktu do Klienta na terenie kraju wynosi 1-2 dni robocze.
  5. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.

Reklamacje i zwroty:

  1. Zwrotu można dokonać za pośrednictwem szybkich zwrotów Inpost w zakładce: kontakt– szybkie zwroty Inpost (jubilerskawinska.pl)
  2. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszystkimi dodatkami wysłanymi w paczce. Do paczki należy dołączyć paragonem z oświadczeniem chęci zwrotu z danymi do zwrotu ( imię, nazwisko, numer konta). Pobierz formularz: http://jubilerskawinska.pl/wp-content/uploads/2023/10/oswiadczenie-o-odstapieniu-od-umowy-zzawartej-na-odleglosc.pdf
  3. Towary, które zostały przerobione, zmienione (np. zmiana rozmiaru pierścionka, zmiana kamienia w pierścionku, grawer na wyrobie itp.) nie podlegają zwrotowi.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  5. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy na odległość należy dołączyć do przesyłki, przesłać pocztą elektroniczną na adres kontakt@jubilerskawinska.pl lub pocztą polską na adres Jubiler Hanna Skawińska Pasaż Zielińskiego ul.Swobodna 37 stoisko 9.3 50-088 Wrocław w terminie 14 dni od momentu nadania zwrotu do Sprzedawcy. W przypadku nie przesłania w terminie do 14 dni zwracanego towaru wraz z niezbędnym oświadczeniem, Sprzedawca ma prawo nie ustosunkować się do zwrotu Kupującego. 
  2. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z wyjątkiem kosztów dostawy produktu. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem.
  3. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zakupu, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

Objaśnienie:

  1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta Klienta.
  3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna umożliwiająca złożenie zamówienia.
  4. KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych nie będąca przedsiębiorcą.
  5. KONTO – Usługa elektroniczna z przypisanym loginem i hasłem w której zapisane są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w Sklepie Internetowym.
  6. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
  7. PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  8. SPRZEDAWCA – Jubiler Hanna Skawińska Pasaż Zielińskiego ul.Swobodna 37 stoisko 9.3 50-088 Wrocław
  9. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  10. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą.